Churcill şimdiye kadar normal ilerliyordu akşamları 13 8 cıkıuprdu 12 7 çıkıyor hep annemin bilekten ölçen var onu getirdim 14 9 cıktı bide herhalde aylardır tansiyon ölçemkten mesela 155 3 kadr sayı cıkıyor 11 7 cıkacagını biliyorum 175 e cıkunca da genelde 13 8 cıkat ama bir kaç gündür de hep 12 7 çıkınca şüpheye düştüm b3ndr