Merhaba canım bende 18. Haftada öğrendim bebeğin eşi rahim ağzını kapatmıştı,25 .haftada gittim yine aynı.. O günden sonra psikolojikmen çöküntü yaşadım, burda Google birçok araştırma yaptım dahada psikolojim bozuldu… Burdakiler bile bazısı korkutucu yorumlar yaptı ben dahada yıprandım… Biliyorum ne desekte içimiz dayanmıyor merak ediyoruz korkuyoruz ama allah büyüktür inşallah düzelir hepimizinde 🤲haftan daha çok erken senin şansın bana göre daha yüksek inşallah Rabbim hepimize mutlu sonlara kavuştursun🤲🤲çok yorulma, ağır kaldırma bol dınlen… Beni burda bilmeyen yoktur.. Çünkü paronayak oldum artık… Rabbim şifamızı versin inşallah🤲🤲