BankaciAnne Merhaba kızlar bende size kısaca Doğum hikayemi anlatmak istiyorum . Bundan 17 gün önce henüz 36. Haftma girdiğim ilk gün artık ağırlaştım 37. Haftayı beklemeyim çalışamaz raporumu alayım diye eşim ile birlikte doktorumuza gittik. Rutin kontrolümüzü olduk. Herşey gayet yolunda gidiyor bebişin suyu yeterli Doğum kanalına girmiş yerleşmiş çok güzel vs. Vs. Bu ana kadar herşey yolunda. Doktorum sezeryan günü vermiş miydik diye bir soru sordu ve o an eşim ile ben normal istediğimizi bunun İçin şartlarımın yeterli olup olmadığını sordum.Eşim ile doktor da kızımın doğacak günü pazarlığını yapıyorlardı :)) Çatı muayenesine alındım. Doktor heyecan ile birlikte seni bu gece misafir ediyoruz yatışımın başlaması İçin hemen sekreterine talimat verdi ben şok 😱 nasıl yani şaka dimi felan diyorum sebeb ne dediğimde Doğum başlamış 4 cm açıklığın var dedi. Bende ikinci şok Yusuf Yusuf halleri hala inanamıyorum daha 4 haftam var diyorum hastane çantam yanımda Yok hamile çekimi randevum var haftaya kafamda deli sorular ..... Neyse yatış işlemlerim yapıldı doktor kontrol İçin geldi nst de %50 sancım çıkıyor ama bende hiçbir ağrı Yok açılmam aynı ilerlemedi doktor 👩⚕️ daha haftası erken ama bu açılma ile seni seve gönderemem düzenli sancın da var dedi ben o zaman bebeğim için en iyisiyi ne olacaksa o olsun dedim ve sancıların artmasını bekledik . Gece sabah a kadar kasılmalarım arttı . Bu arada memleketimden uzaktayım yaşadığım şehirde bir tane akrabam Yok Rize’nin ilçesinden 2 saat Mesafe uzaklıkta Trabzon daki hastanedeyim. Bebeğim doğarsa çıplak kalacak hiçbir malzeme yanımızda Yok 😢 Eşim eve gidip getirmek istiyor ben yalnız kalmak istemiyorum derken iş yerinden arkadaşıma anahtar bırakmıştım hamilelik sürecinde lazım olur diye aklıma o geldi sağolsun evden eşyalarımı alıp yanıma getirdi ☺️ Annemler 15 gün sonrasına uçak bileti almışlardı apar topar yola çıktılar . Ben hala sabah annecime giderim doğuracak gibi hissetmiyorum diyorum herkese annemlere de daha erken ama gelin diyorum. Sabah oldu doktor ve ebeler beni tekrar muayene ettiler açıklık 5 cm olmuştu ben artık kaçınılmaz sona yaklaşıyorum epidural almak istiyorum dedim ☺️ Araştırmamıştım da epidural i bir iğne gibi birşey sanıyorum o da ne belimden birşeyler sokmaya başladılar korkulacak gibi değil ama sadece tuhaf geldi sonra lavman yapılacak denildi makattan bir sıvı enjekte ettiler 10 dk içinde inanılmaz bir tuvalet sıkışması ile klozet e oturdum bütün içimdeki kötülükler gitti ☺️☺️☺️ Ondan sonra baya rahatladım yerime uzandım nst tekrar bağlandı ..... 15 dk sonra bir ses ÇIT diye karnımda birşey attı resmen işte bunu duymuştum önceden suyum geldi dedim ve foşşşş diye suyum boşaldı ..... sancılarım artmaya başladı bana büyük tuvaletin gelmiş gibi ıkınma hissin gelirse hemen haber ver dediler çok geçmeden öyle oldu ve acil Doğuma aldılar ☺️ Açıklığım 10 cm olmuş bu arada Meryem ana otu getirmişti kayınvalidem hacı dan onu ıslayıp duasını anneme uzaktan okuttum. Ben onun çok işe yaradığını düşünüyorum kesinlikle tavsiye ederim. Bu sırada eşim de hazırlandı yanıma geldi Allah razı olsun ondan benim nazımı herşeyimi son dk ya kadar çekti... Doğumhane de ebe ve doktora sürekli kesi istemediğimi çok çok zorlanırsak yapmalarını söyledim bana doğru ve güzel ıkınırsam kesi olmayacağını bana bağlı olduğunu söylediler dedikleri gibi de oldu 4 ya da 5. Ikınmamda kızımı kucağıma aldım inanılmaz bir rahatlama ve mucize gibi bir duyguydu kızımı gördüğümde benim olduğuna İnanamadım ☺️ 50 cm 2.860 gr minnak bir kız bardı göğsümde çok şükür 2 dıştan 3 içten dikişle Doğumu atlattım. Kızım da küvöz e alınmadı ancak 3 gün sonra sarılıktan dolayı küvözde kaldı ardından çıkıp tekrar alındı şu anda sarılık dışında sıkıntımız Yok ☺️☺️ Siz istediğiniz kadar plan yapın, sezeryam ya da normal Doğum diye ya da günü bu gün diye Bebişleriniz gelmek istediği zamanda geliyor . Ve Sakın ama Sakın normal Doğumdan korkmayın ben bebeğim kucağımda çıktım dogumhane den ve sürekli ayaktaydım ☺️ İnan’ın öldüm bittim bir agrı olmuyor .... Buradaki çoğu insanın yazdığı gibi kıvranmıyorsunuz da 👍 Hepinize hayırlısı ile bebeklerinizi kucağınıza almak nasip olsun ....
Almanyagelini BankaciAnne Maşallah, gözünüz aydın😊 Rabbim hayırlı kul, hayırlı evlat etsin, bizlere de sizin gibi kolay doğumlar nasip etsin inşallah. İnşallaj tez vakitte bebişin sarılığı da geçer, Allah acil şifa versin 🌷
emineaydn BankaciAnne epidural alınca sancı ve doğum esnasını biraz dha detaylı yazar msnz?bende düşünüyorum epidural ama cok merak edıyorm agrı oluyo mu dıye doğum anında
BankaciAnne emineaydn epidural ile de sancı hissediliyor ama çok dayanılamayacak bir sancı değil . Zaten sancı hissi olmazsa ıkınma istegi de gelmiyormuş ve normal Doğum olmuyor o şekilde . Epidural den midir benim ağrı eşigimin yüksek olmasından mıdır nedir çok rahat bir doğumdu benimki 11:45 de girdim 12:15 de doğumum bitmiş çıkmıştım ☺️