Asya-01 Benimde bir kızım var ikinci gebeliğim 12+6 haftalığım doktorum bugün %80 erkek dedi hatta %100 eminim dedi inşAllah benimde erkektir sonrasında değişme olmaz. Rabbim kucağınıza almayı nasip etsin inşAllah 🌸
Filizsz _gonca kaçıncı haftalarda kiz veya erkek dedi bana ondort haftada kıza benziyor dedide merk ediyorm acaba yanilma olurmu diye önünde kordon vardi
Elif380 Damlaserkan kaç haftalıkken erkek dedi ve kesin deyip mi değişti benziyor deyip mi değişti geri kaçıncı haftada kız dedi