Selam kızlar ben şuanda 25+4 haftalıkım ve bu sgk işlemleri hiç anlamıyorum ya annelik izninde her ay mağaş yine yatıyor mu yoksa nasıl anlatıyor biri bana detaylıca yazabilir mi😅 ben sanıyorum ki 4 ay boyunca mağaşım yinede yatcak meğerse öyle değilmiş😅