kevsusnur Kızlar bir sorum olacak, ben bu ay ikinci tüp bebek tedavimi gördüm. Transferden sonra 12.gün beta 160 çıktı, bugün yani 14.gün 170 çıktı. Böyle olup da sağlıklı gebelik yaşayan var mı?