Kızlar merhaba şuan 31+2 haftalığız geçen ay şeker yüklemem yapıldı ve 1. Sonuç 92 2. Sonuç 211 ve 3. Sonuç 63 çıktı doktorum endokrin doktoruna yönlendirdi gittik 1 hafta kendim ölçüm yapmamı ve şeker yükseltecek şeyler tüketmememi söyledi , bende o şekilde yaptım 1 hafta boyunca diyet yapınca sonuçlar normal seyrindeydi ve doktora tekrar gitme gereği duymadım muayene ücreti yüksek diye . Pazartesi günü doktora kontrole gittik ve bebeğimin kilosunun 2 hafta önden gittiğini ve suyunun biraz fazla olduğunu söyledi endokrin doktoruna gidip girmediğimi sordu bende gitmediğimi söyledim . Bebeğimin 2 hafta önden gitmesi ve suyumun fazla olmasından dolayı tekrar biraz daha dikkat etmeye ve günlük ölçüm yapmaya karar verdim fakat dikkat etmeme rağmen şekerim yüksek çıkıyor 2 gündür varmak istediğim nokta benim ölçüm yaptığım şeker aleti 3 yıllık çubuklar ise yeni sizce alet yanlış ölçüm yapıyor olabilir mi bunu nasıl öğrenebilirim bilmiyorum