Kızlar aşırı gaz sindirememe problemi vardi 2 senedir dahiliye gittim bu sonuca göre temiz dedi doktor strstem gaz oluyor dedi ama mideye bagirsaya bakmamis galiba dimi yoksa bunlarda bir sey gorunmuo diemi bakmadı acaba ilac yazdi kullan dedi cok gazim var yediklerimi sindiremiyorum kulagima kadar basinc hissediyorum ya cok morkuyordum bir sey cikcak die sukur cikmadi ama bagirsak ile midede yoktur oms birsey
https://hizliresim.com/q087rd5