Meryemgrcy Kızlar ikili testten anlayan varsa bakabilir misiniz ? Yarın göstereceğim doktora ama çok meraktayim
Damlaserkan Meryemgrcy risk var gibi gözüküyor canım ikili test 1.300 üstü olmalı diyorlar benim 1.240 riskti fetal yaptırdım
Meryemgrcy Benim de biraz arastirmama göre riskli gözüküyor :( bakalim doktor ne diyecek yarın. Onların bilgisayarına bir grafik düşüyormuş sanırım içim içimi yiyor hayırlısı olsun. Risk çıkarsa genetik testi düşünüyorum. Hayırlısı olsun… Damlaserkan
13Gamze08 Damlaserkan ikili test conuslari e nabiza dusuyormu ben geçen perşembe yaptırdım ama hala sonuç yok
Meryemgrcy Evet canim ense kalınlığı iyi burun kemiği de var cok şükür ama şu 1:86 ve 1:621 değerleri çok kafami karıştırdı Damlaserkan
Damlaserkan TinkiPinki20 11 hafta yaptırdım evet canım dr erkege benziyor demişti ama kızım olcakmıs ❤️❤️
Meryemgrcy Evet doktorun dönüşüne göre onu yaptıracağız büyük bir ihtimalle ama inşallah gerek kalmaz Damlaserkan
MelikeD Meryemgrcy ya ben de sonuçtan anlamıyorum ama benim sonucumda riskli çıktı doktor amniyosentez yapalım dedi haftaya onu yaptıracağız acaba sizinki hiç onu dedi mi yoksa direk fetal DNA mi dedi
Meryemgrcy Doktorum amniyosentezi önermiyoruz karından sıvı almak bebek için cok riskli dedi. Fetal dna kesin sonuç veriyor çocuğa da zararı yok eger durumun müsaitse fetal yaptır derim MelikeD