Gullusah Bayanlar çalışabilir raporu illa ki 32+0 da mı yazılmalı ondan önce ve ya sonra da yazilabiliyor mu... ve adet tarihi mı önemli ultrasyon mu önemli çünkü ben ultrasyona göre 1 hafta önde gidiyorum ve bir hafta önce çalışabilir raporum yazılmış olacak bu durumda kaynım olacak mi
Elaylama Gullusah adet tarihi önemli. Ultrasonda isterseniz 450 gün önde olun yine de hamile kaldığınız tarih önemli. Hem ona göre doğuracaksınız hem de izinleriniz ona göre ayarlanacak.
mrshavva Önde gitmeniz raporu etkilemez son adet tarihinize göre hesaplanır bende bir hafta geriden geliyorum illa 32+0’da almak zorunda değilsiniz 32. hafta bitmeden almanız gerekiyor ben 32+3’te çalışabilir raporu almıştım çünkü 🙃
Aymehah mrshavva ama bu ıznı değiştirmiyor dimi doktor 1 hafta ayarlama yapmaz mı ya 33 de 32 gıbı yazsa
Ncelik mrshavva bu çalışır raporu aldığımızda cumartesi dahil mi yoksa sadece hafta içi mi çalışacağız Cumartesi tatil mu?
Gullusah mrshavva e 31 de beni niye çağırdı o zaman bu doktor alalala. Adet tarihine göre veriliyor rapor değil mi bundan eminsin ultrasyona göre değil doktorumu uyarmam gerekiyor sanirim
mrshavva Aymehah onu doktorunuzla konuşmanız gerekiyor normalde suç ama burada bir postta görmüştüm doktoru yazmış ama kimseye söyleme demiş sizin doktorunuz yapar mı bilemedim ama bence bir hafta için ağız eğmeye gerek yok tabi yine de siz bilirsiniz
SeherNilgnBakrc Aymehah olmaz sistemde çıkıyor 32haftadan sonra grip için bir arkadaşım rapor almıştı sistemde Doğum raporu otomatik başlamıştı diye hatırlıyorum uzun zaman oldu ama doktorunuz ya da 170e danışabilirsiniz
Aymehah mrshavva okulun tatılıne 2 hafta kalıyor da ondan. 1 hafta o gec yazsa 1 hafta da rapor alsam yaz tatılıne baglasam hayallerrr:)
mrshavva Ncelik keşke ama nerede benim biraz daha iyi gibi çalıştığım yerde ayda bir nöbet oluyor o yüzden ayda bir kere çalışıyorum cumartesileri
SeherNilgnBakrc Aymehah yani canım istersen 33de al benim bildiğim onu sisteme 32olarak gösterme şansları Yok hangi haftada alırsan o haftadan yazıyorlar diye biliyorum doktorun en iyisini söyler
Mavisessizlik Gullusah evet 37 den sonra mecburen çıkıyorsun. 32 den itibaren çalışacaksan mecbur çalışabılır raporu alman gerekır.
mrshavva Gullusah şimdi ben 32+3’te gittim o yüzden çalışabilir raporunda çalışamaz raporunu almaya gittiğimden yine aynı denk getirmek gerekiyor yazıyor ama bence 37+0’da alınabilir duramıyorum artık diyince mecbur yazacak raporu