Elo__35 Arkadaşlar çok şükür atlattık 2. Trimestıra giren canım anneler ve ben çiçekler açılsın önümüze oh be 😂🐣
aysenur30a Elo__35 var ya gerçekten bahar gelcek şimdi sana 😂 Mutlu ol bu 2. Trimester da herşeyi yap gez toz iş yap eşyalarını hazırla bebişin. 3. Trimester da baya zor oluyor çünkü 😅
YigitPoyrazMomm Elo__35 ah ah 2 trimester yeni atlatık 3 trimestere geçtim ne yaziki ilk 3 ay da yaşadığım şeyler çoğu tekrarlandı😂😂 ve yataktan kalkmak istemiyorum iş yapınca bebeğim tekme atıyor baya gece zaten uyku haram😍😂
Elo__35 aysenur30a o kadar zordu ki Allahım dedim hiç geçmeyecek 3. Geldiğinde sonu yine çiçeklerle bitecek 🥰🥰
aysenur30a Elo__35 benden daha zor yaşayan olduğunu sanmıyorum anlatsam roman olur sığmaz buraya çektiğin acılar 😂 çok şükür kurtuldunuz
YigitPoyrazMomm Elo__35 hahah ol hayatım tabiki mutlu 3 gelene kadar rahat bir dönem geçirirsin uzun yol var çünkü bence her dönemi harika doya doya yaşa😂😍💐
Elo__35 YigitPoyrazMomm inşallah gerçekten çok zordu ya çok şükür 3 ün sonu da güzel oluyor Allah sağlıkla kavuşmamızı nasip etsin evlatlarımıza 🥰♥️
KamilKamil YigitPoyrazMomm bu arada kusura bakma yaza bilmiyorum ben azeri oldugum ucun karma karisig yaziyorumm😂
YigitPoyrazMomm Elo__35 evet ilk 3 ay en zor olan harika bir dönemdi evet 3 harika ama bebegin yeri git gite daraldı için ister istemez maşallah çok hareketli bakalım hayırlısı ile kucagimiza almayı nasip etsin inşallah rabbim amin canım amin inşallah😍💐
YigitPoyrazMomm KamilKamil 27+5 canım sen kaç hafta kusura bakma bende fazla azerbaycan dili bilmiyorum bildiği kadarıyla yazmak istedim😊💐
Semabkr Elo__35 benim de 25 günüm var. Gün sayıyorum 2. Trimestira girmek için cinsiyetini merak ediyorum hareketlerini hissetmek istiyorum artık. Sizinkiler başladı mı? 😍
Elo__35 Semabkr ufak birşey hissediyor gibiyim böyle sanki pıt pıt vuruyor gibi ama çok nadir toplam 2 kere hissetmişimdir sağlıkla atlatalım inşallah 🙏🏻