aysenur30a Kızlar 32. Haftamdayım bu ara çok duygusalım sürekli bişey izleyip ağlıyorum, bebeğin eşyaları geliyo ağlıyorum.Gözlerim hep dolu dolu 🤷🏼♀️ önceki haftalarda böyle değildim doğum yaklaştıkça böyle oldum sizde durumlar nasıl ?
35aysegul aysenur30a peki bunu okumadan önce papağanımızın yemini vermeyi unutup kuş aç kaldı ne biçim anneyim diye hüngür hüngür ağlayan ben 😂😂😂😂 boşver kız canın ne isterse onu yap ağlarken kahkaha atmaya başlıyorum bazen ben 🙈😂
Miracleee aysenur30a ben 14. Haftadayim ve en başından beri öyleyim. Demin harry potter sırlar odasının son sahnesinde herkes gülüp alkışlarken ben ağladım 🤪🤪
TgbHmz aysenur30a Bende belgeselde maymun yavrusunu kaybetti diye oturup ağlamıştım😅 doğum yapalı 19 gün oldu suan daha da duygusalım😆
nursumdem aysenur30a ayy ben 12+3 deyim öğrendiğim günden beri boş boş otururken bile hüngür hüngür ağlıyorum doktorum normal olduğunu sadece ne kadar ağlarsam ağlayayım pozitif düşünmem gerektiğini söyledi ama artık kendimi psikolojisi bozuk hasta gibi hissediyorum gerçekten gebe olmak çok zormuş
aysenur30a nursumdem hahah evet bide ilerleyen zamanlarda bak 😂 bende ağlıyorum ama hemen sonra napıyosun sen diyorum 😂