cansureis Esm27 Dahiliyeye gidip kan tahlili yaptırın vitamin değerleri önemli düşük olması etkiliyormuş
crazymommy Esm27 Ben bişey kullanmadım ama bebek istediğim 2. ayda kimyasal gebelik yaşadım 8. ayda tam İnfolic combi adında bir vitamin alacaktım ki hamile olduğumu öğrendim. Herkes aşırı öneriyor yumurta kalitesini artırıyormuş
Meneksem Esm27 aylardır ben de senin gibi araştırıyorum başta nasip tabi ki bu ay folik asit kullanmaya başladım inş faydası olur biraz prolaktinim yüksekti doktor engel olur gebeliğe demişti sonra kendiliğinden düştü
Happyyy1 Arkadaşa katılıyorum birtanem d vitamini demir vs düşük olduğunda hamile kalma ihtimali sıfır. Troid ve prolaktin hormonuda aynı şekilde. Sabahları aç karnına mutlaka pekmez iç çok faydasını görüceksin.
Happyyy1 Serifeeenida canım senin yüksek çıkmış düşürmen lazım bunu. Şuan hamile kalmakta güçlük yaşıyorsun eminim değilmi?
crazymommy Hamile kaldığım ay sadece tek ilişki oldu, o ayın diğer aylardan farkı aşırı hareketli bir aydı yapmadığım iş gitmediğim yer kalmamıştı ve oruçtum. Bence beslenme ve hareket de çok etkiliyor. En başta nasip tabiki
Serifeeenida Happyyy1 aynen güzelim 6 aydır deniyordul olmuyor bu kontrolde dedi doktor ilaca başlayalım diye düşünce mi oldu sizin de
Happyyy1 Serifeeenida yok canım bende troid olmadı ama yüksek olduğu için hamile kalamayan düştükten sonra hemen hamile kalanları çoookk gördüm. Önemli birşeyin yok çok şükür olur Allahın izniyle ❤️
BirVeraAnnesi35 Esm27 folik asit başlayın ama tabi hamile kalmayla bi alakası yok folik asidin en iyisi kan verip değerlerinize baktırmak
Esm27 Temmuz ayında düşük yapmıştım, Çok kan kaybettiğimi düşünerek hayatımda hiç kullanmadığım kadar düzenli demir (gyno Ferro sanol) kullandım. Ama d vitamini eksik olabilir evet.