Dün gece saat 22 civarı birden kanama başladı. 11+6 gebeyim. Orkid taktım hemen ama baya kanıyordu adet olmuşum gibi kıpkırmızı. En yakın hastaneye gittik çok küçük bir ilçede yaşıyorum. Devlet hastanesi var sadece. Bebeğe baktılar yaşıyor dediler ama kanamam devam ediyordu. Ultrason görüntümü ebeler altı doktora wp den attı doktor yatış yapsın demiş yatış yaptım. İğne vurdular. 4 kişilik odadaydım 2 kadın yeni doğum yapmıştı bebekleri vardı. Bebişleri sevdim . Tabi ağladım baya bebeğime bişe olacak diye çok korktum. Sabaha kadar uyuyamadım kanama azalarak devam etti. Sabah doktor geldi spekulum ile rahim ağzına baktı bebeğe baktı sorun yok dedi ama kanama alanın büyük şuan yaşıyor bebeğin ama düşer bu gebelik devam etmez taburcu olabilirsin yapacak bişe yok dedi. O an dünya başıma yıkıldı sanki. Eşimi gece boyu yanıma almadılar ailem uzakta biz memuruz tek başıma kaldım. Eşime dedim ben göze alıyorum herşeyi kendi doktoruma gideceğim . Git eve eşyamı topla gel dedim. Geldi çıkış işlemi sonrası yola çıktık 45-50 dk yolculuk sonrası başka şehre doktoruma geldim . Doktorum evet risk var ama bu bebeği kaybedeceğimiz anlamına gelmez kanama plesenta falan gelmemiş dedi. Yola çıktığımda kanamam durmuştu zaten. Eğer bu şehirde yaşasan seni eve gönderirdim ama yaşamadığın için göndermeye razı değilim 24 saat gözlem dedi yatış verdi. Kanamam durdu hala kanama yok şükür. Önden arkadan iki çeşit fitil uyguladılar. Progestan iğne vurdular. Sabah tekrar doktor muayene edecek. Ben biliyorum bebeğim yaşayacak. Zorlu olacak ama savaşı kazanacağız. Bu durumu yaşayan varsa yazabilir mi? Dualarınızı istiyorum.