Nilay4444 ikimizde aynı anda aynı soruyu merak etmişiz 🥰 benim ki ilk’ine gore daha farkli geçiyor Mesela kızımda mide bulantı kusma çok feciydi ilaç alıyorum akşam yatmadan önce sabah da iyi hissetmiyorum almadığım zaman yerlerde sürünüyordum resmen 🤦🏻♀️ bunda bulantı kusma filan oyle olmadı bir de bunda ilk haftalarda böyle sizin ki kadar da başlamişti baş donmelerim çok olmuştu çok şükür ki geçti tansiyonum düşüyordu oda geçti şimdi normal çok şükür bir de oğlanlar bel ağrısı oluyor diyorlardi doğruymuş baş ağrısı pek olan biri değildim Bunda ara ar abla ağrısı olmuştu a bir de tatlıyı o kadar çok seven biri olarak ben kızımda asla doğuma kada yiyememiştim denemek istiyordum yutamayıp geri çıkarıyordum bunda tatlısı baya bir yiyorum başından beri kızımda hiç bir yiyecekten iğrenme tıksınme olmamişti bunda bazısında olmuştu kokular da aynı şekilde