Kızlar normalde adetime göre bebek 8 haftalık ama ultrasondabebek gözükmüyor 3 gün önce gitmiştim boş gebelik riskim var doktor 1 gün aralıklarla beta testi yap dedi Salı günü yaptım 5900 çıktı perşembe yaptım 6000 çıktı doktoruma attım değerin yükselmiyor gebelik gelişmiyor dedi. Bugün farklı bi doktora gittik geçen hafta yolk kesesi görünmemişti bugün göründü ve ultrasonda 5 haftalık 5 günlük çıktı.doktor umutsuzdu ama Salı günü tekrar bakalım dedi sizinde başınıza böyle bişey geldi mi bu durum beni çok yıprattı