Merhaba, anneler. Ben 39+1 haftadayım. Hala tık yok. Haraketleri çok aktif, hiç durmuyor ama artık canımı yakıyor yatarken kaburgalarıma ağırlık yapıyor ağrıyor . Ne zaman doğurucam ya😭 40 haftaya kadar bekleyeceğim. 40ı geçerse gelmesi için ne yapabilirim?