Dilek-92 doktor iyi şimdiye kadar olumsuz bişeyle karşılaşmadım canım sordum gece geldiğimde siz olacak mısınız diye o gece hangi doktor nöbetçiyse o ilgileniyor dedi yani garantisi yok doğum ücreti konusunda daha bişe sormadım sorunca bilgilendiririm canım.