Merhaba bu yazıyı yazmayı hep hayal etmiştim çok şükür ki şimdi hayalimi yaşıyorum öncelikle belirtmek istiyorum katıldığım gebelik okulu eğitimleri beni olumlu yönde etkiledi ve istediğim şekilde geldi yavrum en başından beri doğal doğum istiyordum benim gibi düşünen bir doktor ile ilerlemek de amacıma ulaştırdı ☺️
39+1 de iken gece suyum geldi önce biraz endişe duydum çünkü hiç sancım yoktu sakince duş aldım ve ardından doktorumu aradım durumu anlattım en başta konuştuğumuz gibi sancılarımın sıkılaşmasını beklemem gerektiğini söyledi çünkü bildiğim üzere berrak bi şu olduğu için acele etmeye gerek yoktu. Gittim uyudum sabaha karşı hafiften nişan geldi ve sancılar 20dk de bir gelmeye başladı biraz daha bekledim bu sireds kahvaltı vs yaptım sonra kasılmaları saymaya başladım artık 10 dk de bir geliyordu hemen doktorumu aradım durumu anlattım şimdi hit bi hastaneye eğer doğum başlamış ise ben de geleceğim dedi hazırlanıp evden çıktım saat öğlen 12de hastanede idik. Önce nöbetçi doktor tarafından muayene oldum 3 cm açıklık var dedi bu sırada sancılarım artıyordu su ve nişan da geldiği için de yatış dedi sonra kendi doktoruma bilgi verildi. Ardından nst ile bakıldı artık baya artmıştı tekrar muayenede 4 cm oldu odamda plates topu ile egzersize devam ediyordum sonra ebe duşa girmemi söyledi bir saat plates topu üzerinde duşta kaldım su dayanabildigim sıcaklıkts idi eşim belime su tuttu sancı geldikçe, artık aralıksız geliyordu kasılmalsr ebe bı bakalım dedi ve açıklık 8cm olmuştu benim hızla doğumhaneye indirdi. Doğum başlamıştı artık doktorum geldi ebemin talimatlarına uyarak 3 4 ıkınma sonunda yavrumu kucağıma aldım işte o an her şey geçmişti onu göğsüme verdiklerinde çokça şükrettim bu sırada yırtılmam olmadı sadece az bir kesi vardı 2 dikiş atıldı