aysenur30a Mavii- benden de doktor istiyor. Makine aldım bugün evde baktım. Açlık 70 Tokluk 80 çıktı. Doktor yemek yemeye başladığında saate bak 1. Saatinde tokluğu ölç dedi öyle ölçtüm ama tokluk düşük çıktı yanlış mı acaba
Baharoloji Mavii- diyet yapıyor musunuz meyve karbonhidrat kısın biraz daha takip edin düşmüyorsa diyete rağmen ilaç başlanabilir
Mavii- Baharoloji Hayır henüz sonuçları doktorla paylaşmadım. Geçtiğimiz haftalarda hep normal seyrediyordu. Şimdi bu değerleri görünce acele etmelimiyim. Kontrol günümü beklemelimiyim ona karar veremedim
Baharoloji Mavii- doktorunuz da diyet önerecektir öncelikle hemen ilaca başlatmıyorlar siz randevu alın bence endokrinden randevuya kadar da diyet yaparak ölçüm yapın