oznursrm evet ben de öyle düşündüm bi kere dolap içi en iyi olan selena geldi bana diğerleri çok güzel bebek dolabı tamam ama büyüyecek bu çocuk sonuçta o dolap yıllarca kullanılır. Başta baskılarından ötürü tereddüt etmiştim ama odaya gelince hepsi gitti o kadar yakıştı güzel durdu ki kombinleyince sade ve şık oldu iyi ki bu takımı almışım dedim. Üstelik kıza da olur erkeğe de.