Dlrm -zlhzynp- bende indirim vardı çilekten aldım selena serisi Gayet kaliteli gözüküyor ama daha kullanmadık henüz bebişimizi bekliyoruz 🤗
GizemCengiz Dlrm canım ben de aldım kuruldu. Dolabı falan aşırı kullanışlı yani ben diğer serilerin dolap içlerini beğenmemiştim. Bu baya uzUn süre gidecek türden. Çok hoş duruyor odada kombinleyince 😍
Nurde Buseayazerdgn dolap şifonyer bebek arabası ve beşikleri nerden aldınız ve nekadara aldınız yazabilirmisiniz? Bide hepsinden memnun kaldınız mı?
Buseayazerdgn Nurde bizim burda bi avm var Champion outlet avm diye buyuk biyer tum ev mobilyalari var hali perde ne gelirse aklına iste kayseride bu arada
Buseayazerdgn Nurde cok memnunum tum evimin esyalari ordandi zaten kalitesi cok iyi kayinbabam eskiden orda calisiyordu bide
Buseayazerdgn Nurde dolap sifonyer ikisi 2.600 tuttu besigim 200 tlydi 03 yas olan 01 yas olanida anne yani 130 tlye aldim halisi perdesi fonlari 250 tuttu kiyafetleri kuvet seti sampuani battaniyeside iste kalani toplam 4.000 yapti
aysecakir -zlhzynp- biz fe çilekten mocha serisi beşik be dolabını aldık , hem kaliteli hem de şuan fiyatları çok uygun 🤗 pazartesi kuruluma gelinivek iniallah 🤲🏻
Busekaratas İstanbul modokoda Soho dan aldık ki bi çok yer gezdik ataşehirde mobilyacılar modokoda diğer tasarım mobilyacılar vs beşik yatakla birlikte tekstil hariç şifonyeri ikiside özel ölçü olarak 4700 tl boyası su bazlı boya mobilyası ağaç ve kullandıkları malzeme sararma vs yapmayacağını söylediler , mobilya sektöründe şuan indirim var ötv de indirimli ayrıca ama aralıktan sonra nasıl olur o fiyatlar hiç bi fikrim yok çok mağaza gezdik ortalama fiyatlar modeller hemen hemen aynı düşük fiyat olanlarda zaten mağazaları gezip modelleri görünce kalitesinin mobilyasının kötü olduğunu anlıyosunuz abartılı olan modeller zaten yüksek fiyat oluyo
AyseSevencanOrtatepe Kkmsal ben fetih mahallesinden cok beğenerek aldım, üzerinde el boyamaları olan bir oda aldım:)
yyssmmnn -zlhzynp- canım nokta bebeyı bende takıp edıyordum ve gecen hafta yerıne gttım avrupa yakasından beşpara etmez 4 bın lira dıyor hıc nettekı fıyatlar yok küçücük biryer çilek mobılyada. All daha ıyı
GizemCengiz -zlhzynp- çilekten aldım gelip kurdular çok memnunum çok içime sindi kaliteli duruyor ve indirimden uygun fiyata almıştım. O parayı x markasına verene kadar çileğe veririm kafasıyla aldım