Esen_1 Corospin kullanıyorum doktorum 15 gün sonra bırak dedi 33 haftalık olucam ama korkuyorum ya bırakınca bisey olursa diye 2 doktora gidiyorum biride 1 ay kala bırak dedi kullananlar kacinci haftada biraktiniz
xbebegimx Esen_1 32de biraktirdi doktor 33 simdi ama oksapar da kullaniyorum ben siz kullaniyo musunuz
060321 Aslannnnn geçen yıl kanamayla birlikte düşük yapmıştım bu hamileligimde de kanamam başlayınca hemen coraspine başlattılar ama daha sonra doktorum coraspin yerine ecoprin verdi onu kullaniyorum