eylulmihrasmom 22+6 da açılmanız ne ksdardı ve sancınjz çıkmış mıydı? Ben 27+4 te şiddetli sancılarım çıktı ve parmak ucu genişliğinde açılmam olmuş doktora gelmeseydin suyun gelirdi doğum yapardın dedi ciğer geliştirici ipne felan vuruldum wc ve yemek yeme dısında ayaga kalkmam yasak 2 gündür yatıyorum ve aşırı stresli ve endişeliyim cok korkuyorum sizin nasıl geçti bu süreciniz nelere dikkat ettiniz