Mela Benim riskli yarın 27 hafta olacagiz bugün yine husrandayim. ... 27/28mm dedi çok umutlu konusmadi ne gördüyse. .. sadece ne gbi durumlarda hemen hastaneye gitmem gerektigini ve panik yapmam gerektiğini söyledi korkutmak istemem dedi. ... sizlerin kaç mm
Brvnantal Mela canım seninki iyi gibi çünkü 25 mm altındakiler büyük risk taşıyor benim 15 mm di serklaj oldum. Ama çok dikkat et ki daha da açılman olmasın sürekli uzan gerekirse ev işi yapma ağır kaldırma vs
Mela Brvnantal canım bir dönem 1cm açılmam vardı 20 li haftalarda şimdide rahim ağzımda yara var 25 haftaya kadar kanama yasadim yeni bitmişti zaten o yüzden doktorum da gidisati çok iyi görmedi korkutmakta istemedi
Mela Zeliha66 canım benim sıkıntıları biliosun. .. yeni yeni durmuştu zaten kanama falan o yüzden tek sikintimiz bu değil üstüne de bu tuz biber
Zeliha66 Mela insallah dayanır minigin gelmez. Ahh şu 30.haftayi bi görsek hayırlisıyla üzülme demek sacma ama üzülme strese girme kasilman falan olmasin canim. Doktorlar zatrn genelde en kötü seyleri söyluyorlar biliyosun
Lenan Canım 22 haftalıkken 30 mm di şuan 27+2 haftalık gebeyim ne ilaç nede başka birşey kullanmadım hatta işe gidip geldim korkma gebe olduğunu unutma ama hayat devam ediyor herşey kısmet
Meddythemama Mela bana da yazmıyor doktor kemik ağrım var dememe rağmen 2 doktor da önermedi. Vi faydası yok diyolar