Nsimsek şoyle ki sagliksiz bebegi ne kullanrsan kullan ne icersen ic yine tutamazsin duser demisti doktor, ama tavsiye ettiyse tabi ki kullancaksin ihmal etme ilk 3 ay cok faydasi oluyor progestanin bebegi yerinde tutuyor ki bir anomali sozkonusu degilse tabii