Mucizemgeldi 3 haftayim makat geliş yani ters ve düzenli sancı seseryana alınacağım dua istiyorum çok küçük lütfen sizce kaç gün küvezde kalır ciğer geliştirici vuruldum iki doz. Kilosunu bilmiyorum kaç kilo bu haftalarda aklıma gelmedi sormak korkudan telaştan
AysegullM Mucizemgeldi hiç korkmayın benim bebeğim 30. Haftada doğdu tek doz ciğer geliştirici yapılabildi. 28 gün yoğunbakımda kaldı şuan evde sağlıklı hiç sıkıntısı yok. İnşallah güzel ilerler sizin için de süreç 🙏🏻
xbebegimx Mucizemgeldi ya kuzum Allahm kolay dogum nasip etsin sagliklica kucagina al insallah cger gelistirici olmussun bnde olmustm daha erken haftalarda dktor o yuzden rahatiz ddi hic korkma cok kalmaz insallah🌸
xbebegimx Mucizemgeldi suan bnde 33 haftaligim ki yarin kolestaz mi degil mi belli olcak eger oyleyse bnde sezaryen olcam hemen ciger gelistirici yapcaklar tekrar ama doktorum korkma ddi bu igne ileri haftalara atiyormus
Ireeeeem xbebegimx seni de tanıdımm şimdi de kolestaz mı :(( 3. Trimester bizi baya hırpaladı. Kasılmaların falan bitti mi? Ben hala kasılmalarla boğuşuyorum. Bu arada ciğer geliştirici bebeği 2 hafta ileri atıyormuş ciğerleri açısından. Kilosu iyi mi doktorum hep kilosu çok önemli 2 kilo üstünden korkmayız hele 2 buçuk üstüyse ohoo hiç korkmayız dedi
Mine9166 Mucizemgeldi kardeşim 34 haftalikken ikizlere doğum yaptı ikiz oldukları için kiloları normale göre azdı 15 gün kuvezde kaldılar şimdi yasitlarini geçtiler neredeyse.
Anne1__ Mucizemgeldi merhaba şuan 33 haftalığım 2 gün önce 2 kilo 120 gramdı Allah’ım yardımcınız olsun inşallah
Asel-2023 34 deyim 2170 Gr bende doğumu bekliyorum sancılarım geçmedi malesef 31 den beri sancı çekiyorum serumla ferahlatiyorlar iğne oldum umarım kuveze girmez Rabbim çok büyük
Ireeeeem Asel-2023 sizi biliyorum doğumu neden bekliyorsunuz açılmanız mı oldu? Sancı çünkü bende de haftalardır geçmiyor
zumrasmom1 Mucizemgeldi ablam 32. Haftalık doğurdu suyu azalmıştı canım maşallah hiç kuveze girmedi bebeğimiz. 2800 gram doğdu
TgbHmz Mucizemgeldi Benim bebeğim 2195 gram doğdu küveze hiç girmedi çok şükür belki sizin bebeğinizde girmez suan 19 günlük olduk bile
Asel-2023 Ireeeeem sancım var Allah a çok şükür acilmam yok o yüzden 36 yi görmeyi nasip etsin rabbim
xbebegimx Ireeeeem vlla cnm kasilma btti kasinti basladi doktor karaciger enzimleri tmiz ddi ama ben yine de safra asidi testi de yptirdim o da temiz cikrsa 38de sezaryen ddi sen 40-41 i beklemessin diyor ki hakli da artik mental olarak cok yoruldm hep bir sey olcak korksuyla hamilelik zehir oldu ne zamnki bu kasinti basladi kasilma btti saka gbi demk mi psikolojik de oluyr kafayi oraya vermezsen rhat geciyorms anladm vlla
Ireeeeem Asel-2023 benim de şuanki hedefim 34. Önce 34 için dua ediyorum sonra yeni hedef belirleyeceğim. Haftası ilerledikçe kasıldığım zaman kafasının kasığımda baskısını daha da çok hissediyorum
Asel-2023 Ireeeeem benim suyum fazla olduğu için bebek fır dönüyor malesef ,😭 bu haftaya kadar kafası asagidaydi şimdi yukarı da o kadar stresli bir dönemki 🫣 ins zamanında doğum yaparsın sağ salim
Ireeeeem Asel-2023 suyun fazla olması da kasılmayı tetikliyor diye biliyorum inşallah vaktinde gelirler..
Ireeeeem xbebegimx inşallah temiz çıkar beni de çok yordu şu son 2 aydan hiçbir şey anlamadım sadece gün sayıyorum günler geçsin diye bekliyorum yani. Ne huzur kaldı ne bir şey.
xbebegimx Ireeeeem aynen oyle neyseki yuzduk yuzduk kuyruguna geldik az kaldi sukur doktor bgun bana dogum tarihi verince bana bir rahatlama geldi anlatamam cok kafaya takma cnm snde gor bak nasil rahatlicaksin insallah zamaninda sagliklica alcas bebeklerimizi kucagimiza sonra da insallah dogum hikayemizi paylasmak nasip olur🩷
Ireeeeem xbebegimx evet artık gerçekten sona yaklaştık inşallah dediğin gibi bizde güzel doğum hikayelerimizi paylaşırız 😊