Yagmurozdemir ikili test tercih etmedim direkt nipt testi istedim, bütün genetiğine bakılıyor Allah korusun ikili testte bir sorun çıksa veya Allah’ın izniyle doğduktan sonra bir problem olursa da genetik test istiyorlar ben başta yaptırdım ☺️ ikili üçlü hiçbirine gerek kalmıyor o zaman kanımı aldılar amerikaya gidiyor 1.5 hafta içinde çıktı benim testim ☺️ orda cinsiyette belli oluyor erkek bekliyordum inşallah kızım olacakmış çok şaşırmıştım 🥰