Sedoshh Çatlama gününden kaç gün sonra beta değeri yükselir arkadaşlar bilen varmı?kimisi yumurtlama üstüne 10 gün diyor. Çatlama mı yumurtlama mı baz alıcaz
Arzuc01 Sedoshh canım bende çatlatma iğnesi kullandım yumurtanın çatlama gününden itibaren 14 gün sonra betan çıkar
Sedoshh 1zehratun ayın 11inde pik gördüm. 13 nde çatlama canım. Hangisini baz alıcaz bi türlü doğru bilgiye denk gelemedim
Sedoshh 1zehratun belirtilerim ara ara oluyor bel ağrısı sadece . Ama ben ilk gebeliğimde de hiç belirtim olmamıştı ona takılmıyorum çok