Eliff9734 Arasmom_ evet yaa çok kötü yapıyor bide 3 yaşında oğlum var onunlada ilgilenmem gerekiyor haliyle ama beni resmen uyutuyor
Yagmur58 Eliff9734 bende kullandım düşük yapmadan önce doktorum verdi fitil olarak da kullanabilirsin demişti.
Eliff9734 Arzuc01 teşekkür ederim canım ama nedense herkes günde 2 defa demiş bana günde 3 defa dedi birde kanama görmüyorum sadece koyukahve leke çok ağır geliyor bana ya
Arzuc01 Eliff9734 her ihtimale karşı tedbirli olman için dir çünkü kahve rengi de olsa kanaman var yinede bebeğinin sağlığı için katlanmalısın sen doktorunla görüş alttan alıp alamicanı öğren
Yagmur58 Eliff9734 canım benimki boş gebelikmis zaten ondan düştü 🥰 Ben de kullandım ben de senin gibi ağızdan aldım Aynı sorunları Ben de yaşadım Ama doktorum alttan da alabilirsin demişti benim Hastaneye gittiğimde zaten kanamam vardı🤗
Eliff9734 Arzuc01 sevaldqn1 sukran0046 sukran0046 Mine9166 gebelik boyunca neden kullandınız peki farklı sıkıntılar mi oldu sizde
sevaldqn1 Eliff9734 başın dönüyor uyku basıyor ondan sonrasi olmuyor zaten antidepresandan farkı yoktu benim için
Mine9166 Eliff9734 bir süre sonra bünyeniz alışıyor ben neredeyse gebeligim boyunca kulllandim son haftalarda kestik ama genelde tehlike geçince kesiyorlar
Mine9166 Eliff9734 evet 6.haftada lekelenmelerim vardi 15. Haftada suyumda sızıntı oldu 32. Haftada sancim cikti o yüzden kullandim
Arzuc01 Eliff9734 ben ikiz gebeyim be ilk haftalarda kese yanında küçük bir kanama gördü onun için başlattı ama ben hiç kan görmedim doktorum yine de bir kutu daha kullan ve kanama yoksa gerek kalmaz dedi
sukran0046 Eliff9734 düşük riski için 9 haftalıgım dha önce dşk ve kimyasal gebelik yasadgm icin kullandm bnda kanama leke felan olmadı ama her ihtimala karşı son kutumu kullanıyorum bu bitince yazmayacak baska dr
meryem-3568 Benim de aynı düşük riski vardı 7haftalık Ken bende 3tane kullanıyorum çok kötü oluyor sabah ve öğlen içerken zorlanıyor um ama katlancam şimdi 11+3olduk🫄😘🤲
Eliff9734 meryem-3568 anladım canım bi tane daha küçük çocuğum olmasa belki bu kadar zorlanmam ama o da ilgi isteyen sürekli oyun oynamak isteyen bi çocuk işte daha 3 yaşında çünkü ama bu ilaç benim tüm enerjimi alıyor resmen