Dynbfofrt Kızlar bugün doktora gttim 16+6 gebelik haftam artık cinsiyet için geldim hocam dedm😅 baktı baktı %90kız dedi pipi flan göremedm dedi🥹 bir kızım var 16aylık bir kız daha istiyordum gönlüme göre oldu şükürler olsun🥰🥰 hala öğrenmeyenler var mı
Nuraslanklc Dynbfofrt ayy ayın 28 inde randevum inşallah öğrenirim ve inşallah bizim ki de kızdır 😍😍 darısı bana inşallah dua et
FatSon9993 Dynbfofrt ben en son 11+4 haftalıktı doktora gittiğimde o zaman birsey demedi şimdi 15+4 haftalık olduğunda randevu var inşallah o zaman öğreniriz 😇😊
_gonca Dynbfofrt bn 17 haftalık geçen hafta kız dedi ondan öncede erkek demişti ne olduğunu bilmiyoruz ona göre hazırlık yapcam
Gul1616 Dynbfofrt 12. Ve 14. Haftada %90 erkek dedi yanılmam dedi başka doktora gittim dün 15+4 haftalık kız dediler 🤷🏻♀️😂😂 çıkıntı var ama kız olma ihtimali yüksek dedi 😂😂😂
Minigiim-vebenn52 Yüzdelik vererek söylemelerine sinir oluyorum ya kesin kız de kesin erkek de iste 😂😂
Minigiim-vebenn52 Benimkine de yüzde 80 kız dedi 17. Haftada iki hafta sonra detaylıya giricem 24 te ona göre Alışverişe baslicam 😂🌸
Pinark92 Minigiim-vebenn52 bana 11+5 de kendi doktorum emin değilim ama kız , 12+0 da ikili taramada perinatolog %80 kız dedi ama bakalım :)
Dynbfofrt Minigiim-vebenn52 sağlıkla gelsin kızlarımız 😌😌 benim kızımdan kalanlar vardı en küçüklerini vermiştm o yüzden unisex aldm biraz yenidoğan
Dynbfofrt Pinark92 yani o haftalarda ben çok sormak istemedim kafam karışmasın diye başta kız gbi dedi sonra 14.haftalarda kesin değil erkek gbi de gördm dedi bugün artık kız dedi😀
Dynbfofrt _gonca bende baktım usgye gösterdi hemşire olduğum için az çok bliyorum bnde göremedm bişey zaten daha önceleri de bakmıştım kendim usgden hastane imkanlarıyla kız diyordum ama bugün kesin emin oldm🥰
Dynbfofrt Pinark92 aynen o yüzden 17.haftaları beklemek gerek cinsiyet için sonra insan kafasında kuruyor bi anda değişiklik olabliyor