Merhaba kızlar 34+6 haftamdayim 3 gün önce doktoruma gittim bana suyumun fazlalastigini şeker çok mu tukettigimi sordu yani tüketiyordum doktorum azaltmami söyledi şuan baya baya azalttım ama kafama takıldı çünkü bana ilk defa haftaya gelmemi söyledi normalde bana ne zmaan istersen o zaman gel derdi bu sefer haftaya gel demesi beni korkuttu ve ayrıca nst ye girmiştim normal dedi ama yinede kafam karıştı böyle bir durum yaşıyan varmı kızlar birde bebeğim hep 1 hafta geriden geliyor