Bir-orhn Selam kızlar . Bugün doğumun üzerinden 4 gün geçti . Ayak bileklerimde şişlik var baya . Normal mi acaba ? sezeryanla doğum yapanlar yardımcı olursa sevinirim ☺️
Gmz5560 Bir-orhn benim sezaryenden önce yoktu odemim doğumdan sonra davul gibi ayaklarım falan şişti normal canım geçiyor zaten
Sudamla Bende doğum yapalı 4 gün oldu hamilelikte asla sismeyen ayaklarim inanılmaz bir şekilde şişti neden bilemiyorum ne yapmam lazım hiç bilmiyorum 😒