Gecemm1010 kanama yok ise normal sayılır yerleşme ağrısı diyorlar buna bende de aynı haftada çok kasık ağrım olmuştu Doktor kontrolüne gittiğimde keseye yakın biraz kanama olduğunu söyledi ama bir problem teşkil etmediğini söyledi sen ağır kaldırma bir yerlere uzanma kalp atışını dinleyene kadar özellikle dikkat et kanama olmadığı sürece bir problem olacağını düşünmüyorum ama istersen yine de doktorla iletişime geç