29+6 dayım 2 gün önce sancı var diye gittim Nst bağlandığımda az da olsa sancılarım çıktı hemen 2 serum taktılar sonrasında tekrardan Nst bağlandım yine çıktı doktorum ultrasonla vajinadan baktı rahim duvarıma gayet iyi dedi. Açılmama da baktı açılman da yok dedi. Endol fitil verdi makattan uygulanan o da bende yan etki yaptı dünden beri daha ishal kusma baş dönmesi yaşıyorum maalesef. Salı gününe devlete randevu aldım bir de devlete görüneceğim