Yagmur0256 İlk 4 ay folbiol daha sonra demir ilacı olan gynoferon ile decavit kullandım hala kullanıyorum
mucizem_0809 Yagmur0256 bana doktorumun biri demir ilacını yazdı diğeri gerek yok ona diyip sadece decavit i iç dedi o bitti şimdide elevit yazdı 🙈
Cecilya İlk 3 ay folbiol ,decavit( mide bulantılarımdan dolayı çok içemedim , büyük bir hap ),20. Haftadan itibaren Magnezyum, kalsiyum, vitamin( vinalac),demir hapı, kan hapı, troit hapı( zaten hep içiyordum)