Gebelikten önce çıkan bel fıtığından dolayı dün Beyin Ve sinir Cerrahisi Sezeryan Doğuma Onay verdi. Belimde 2 tane fıtık var.Biri kucuk biri orta normal dogum esnasinda patlama ve daha ilerleme Riskinden dolayi Normal Dogum yapamiycami Belirtti.Hamilelik boyunca bel agrisi yasadim. Suan 35 haftaliga girecegiz.Birde Belden iğnede olmaz dedi tüm uyutulmam gerekmiş.
Böyle Bir Durum Başına gelen Varmi.Dogumdan sonra sorun yasadinizmi emzirme konusunda narkoz etkisinden hemen kurtulabilirmiyim yoksa doğuma girmeden sütüm gelirmi sagmalimiyim.Yardimci olursanız çok mutlu olurum Annisler😘