edannuur Ben de halı iteklemiştim ayağımla yıkamaya gönderecektim o gün damar damar kırmızı pembe kanamam oldu akıntı ile karışık ben de çok korkmuştum. Pembe ve parlak olacak et gibi dedi doktor ve eşlik eden sancı olmalı dedi. İlk zamanlar ha bire acile gidiyordum korkup. Hayırlısıyla bir hareketlenmeler başlasın geçecek korkularınız hafifleyecek o zamana kadar aklınıza takılan büyük şikayetler olursa tabi ki doktora görünün ama yaşadıklarımdan yola çıkarak içinizi ferah tutmanıI isterim🤍