Strawberymum Eğer burada doğum yaptıysanız ilgi temizlik vs tecrübenizi paylaşır mısınız? Teşekkürler şimdiden
Yaprakdokumuseverr Strawberymum 2 sene önce yapmıştım çok memnun kaldım ebeler hemşireler çok ilgililerdi temizlikte güzeldi. Şimdi tekrar nasipse orayı tercih edicem
MelodiK İlk doğumumu yaptım nergis hanım doktorum şmdi 23 haftalığım yine aynı hastane aynı doktora gidiyorum ben aşırı memnun kaldım çok rahat bir hastane süreci geçirdim ebeleri hemşireleri çok şekerler sağlıkla gelsin inşallah yavrun
Strawberymum Yaprakdokumuseverr teşekkür ederim paylaştığınız için sağlıcakla kavuşun inşallah yavrunuza