Sezeryan oldum 12 gün oldu bugün dikiş üstüne aşırı şişme oldu top gibi gittim doktor şırınga soktu ve baya su çekti sıvı birikmiş dedi şimdi yine şişti yine gideceğiz bu sorunu yaşayan var mı acaba ? Lütfen yardımcı olun sertleşiyor kocaman oluyor dikiş yerim iyi kurumaya bile başladı ama o şişlik ve sıvı birikmesi kendini yenililiypt