Sehseh ben çok memnunum ilk gebeligimde de son aylarda ona gitmeye başladım doğum nasip olmadı ama bin pişman oldum bu defa inşallah onun yanında devam edicem 9 ay doğumda da onda olucam çok tatlı bi bayan çok nazik oturup saatlerce derdini dinleyebilir