hopefortomorrows Hanımlar 25+5 teyiz. Her geçen gün bebeğim daha da hareketli hale geliyor sanki. Uzandığım yerde karnıma bakıyorum hareket ettiğinde. Dışarıdan da karnımı hareket ettirdiği belli oluyor. Sizin bebişler de böyle hareketli mi? Bazen cidden tekme vs dışında yer değiştirmesi farklı noktalarda hareketini hissetmek beni meraklandırıyor. İçeride ne yapıyor olabilir ki diye merak ediyorum 🥰 Sizin bebekler ne alemde? Günün hangi saatlerinde hareketliler dikkat ediyor musunuz?
Pinark92 hopefortomorrows ya konu başlığının güzelliğiiii :))) ben daha 13+0 dayım ve o günleri merakla bekliyorum :)
Gmz5560 hopefortomorrows benim kızçem geceleri çok hareketliydi doğdu 3 ay önce geceleri aktif durumda 😀😀
defneemom hopefortomorrows kızım karnımda çok sakin bir bebekti, sadece yaşam belirtisi göstericek kadar hareket ediyordu. şimdi doğdu yerinde durmuyor😁
aslanprenses_ hopefortomorrows 32. Haftadayım. Kızım sadece sabah 8 ile 10 arası hareket etmiyor. Sanki sadece iki saat uyuyormuş gibi davranıyor. Niye bu kadar çok hareket ediyor hiç mi dinlenmiyor anlayamıyorum. İyice güçlendi canımı yakıyor hanımefendi😂 şükürler olsun çok güzel yavrumu hissetmek.❤️
hopefortomorrows Pinark92 çok bir şeycik kalmamış aslında. Sağlıkla büyüsün o haftalara gelsin inşallah ☺️ İlk hareketlerini hissetmek çok heyecanlıydı. Sonra evde eşimin arkasında dolaşıp bak hareket etti dersin ama o elini koyunca bebek birden durur 😅.
hopefortomorrows Gmz5560 Allah bağışlasın. 🥰Evet özellikle gece 12 civarı bir hareketlilik başlıyor bizde de. Bir de sabah beş, altı civarı. Allah yandık diyorum kendi kendime. Sabahın köründe, gecenin bir vakti dikecek bizi tepesine 😅
Cicekmelisa Gmz5560 o sırada geceleri karnımda halay çeken oğlum🥲🥲😭 geceleri hiç uyumuycakmı yanii off
hopefortomorrows aslanprenses_ hamileliğin ilk aylarında hergün acaba iyi mi diye içim içimi yerdi. Kontrole kadar çok korkardım. Ama hareketlerini hissetmeye başladığımdan beri ben de çok sakinim. 🥰
turkuaz_ hopefortomorrows o haftalarda bende keyif alıyodum şimdi koca bebek oldu ve dönmesi yer değiştirmesi tekme atması çok canımı yakıyor bi an önce doğurmak istıyırum
Miracleee hopefortomorrows 14 haftadayiz Bende oglusum seni yerim diyorum 😁 yakışıklım filan diyorum. Annelik çok tuhaf 🥰
Gmz5560 Miracleee hele bi kucağına al dişlerimi sıka sıka Bi hal oluyorum ısırmamak için bide şebek gibi gülüyor gelde ısırma😀😀
hopefortomorrows Miracleee daha sonra uygulamada artık sesini ayırt edebilir yazısı geliyor birgün. Ben o günden beri uzun uzun konuşuyorum hatta bazen masal okuyorum 😅
Cicekmelisa hopefortomorrows hahaha 😂😂 bizdede durumlar aynı hatta çok hareket edip aşırı rahatsız edince eşime diyorum ki bi elini koyda dursun öldüm yaa 😂😂
KuzeyinAnnesi10 hopefortomorrows 23+6 dayız yatınca hareketlerini hissetmek kıpırdama görmek çok güzel ya 😂 😂 ama huylanıyorum ben gıdıklıyor. Önceden geceleri ydi bu hafta sanki hiç uyumuyor surkeli hareket hisediyroum.
hopefortomorrows KuzeyinAnnesi10 o kıpırdamayı da bir türlü kimseye ispat edemedim. Vurduğunda göbeği titretmesi. Eşim onu nefes alış verişi sanıyor 😂
hopefortomorrows Gmz5560 düzene girer inşallah biran önce. İlk aylar birçok bebek uyku konusunda üzüyor sanırım
aslanprenses_ hopefortomorrows evet bence de hepimiz aynı dönemden geçtik. Olabildiğince içimi ferah tutmaya çalıştım ama şimdi tekmelerle muhabbet edebilmek çok güzel 🥰
Sirinnn hopefortomorrows o durumu bende yaşıyorum sürekli doktor kontrolüne gidip bebeğimi görmek istiyorum.