Kzlar doktorm bastan beri riskli gebeliksin ddi kan sulandirici kullandigim icin 40-41i bekletemem 38de sezaryenle alcam ddi, bebegim bas gelis normal doguma da musaitmism ama riske atmayalm ddi simdi brde kasintiyla ugrasiyorim insallah kolestaz degildr yarin belli olcak yoksa daha erken alirm dedi😭