Semas
🙏
bsrdmlpnr
Semas Ali eymen canım bence ♥️
Mhmtmdh
Nisanurr
Ali eymen 🌹
yseymayusa
Bana Eymen Ali daha hoş geliyor gibi geldi 🤷🏼♀️🤗
Dmn-rumeysa81
Ali Eymen bence de hem ikisi de söylenir ilk isim kısa olduğu için
Nisam2008
Ali Eymen
Bernazdere
Ali Eymen🧿
Sdfkr
Ali Eymen daha seri soyleniyor sanki genelde ilk isim kullaniliyor
nuramine
Ali Eymen
Batuhan2001
Benimki ali evren😍
nes94
Eymen ali çok hoş geliyo kulağa bence ikinci isim kısa olmalı ikisinide böylece rahat kullanır. Ali diyen biri eymeni kullanılamayabilir