gorki3408- hilalaktascelik Bugün gittim. 36+5 im. 3.750 gram. Biraz göbekli kızım 😂doktorum öyle dedi. 4 Ekimde de doğum olacak inşallah 😅🥰
ElayAysen aysenuurr11 yazdim ya demin :D Ben cok kusuyorum diye pek kilo alamiyorum :D 8 aya gectim migdei bulantılar gecmiyor :D
aysenuurr11 ElayAysen beslenmeyle de alakali olmayabiliyor eğer genetikse😊 sagliklari olsun inşallah kilo alinir 💖
ElayAysen aysenuurr11 Ben kendimi dedim zaten kilo almamayi. Bebisler normal yani merak etme. Zaten kilo almasi daha simdi basliyor ceviz muz ye sen almasanda ona yarar 😘 Ben yemek yiyemiyorum ama mecbur ediyorum kendimi
hilalaktascelik Avril Bana da geçmiyor son ay ama ben bi anda gelse şikayetçi olmam sanırım hamilelik dönemine doydum artık 😅😅
aysenuurr11 ElayAysen yiyodum daha dikkatli olucam artik, sende yemeye calis bulanti icin prilam iyi ben hâla kullaniyorm birakinca bende kotu oluyorum
ElayAysen aysenuurr11 Ben birsey kullanmiyorum zaten evlenmeden once de kusuyordum her sabah :D yani kabullendim :D evet dikkat edelim bebislerimiz kilo alsin zaten az kaldi dogumlarına. İnşAllah saglikla kavusuruz hepimiz
ElayAysen aysenuurr11 yok Şükür. Lakin 2 gündür biraz hiss ediyorum cok az :D oda olsun artik millet 24lerden kasik agrisi ile ugrasiyor