Gmzydn Kızlarrr yarın doktora gidecem çok heycanlıyım ilk gebeliğim inşallah bi sıkıntı yoktur kan tahlilinden sonra ilk kontrolüm bana bol bol dua edin lütfen 🥰
sln23 Gmzydn bende de durum aynı 25 inde gidicem bende🥹 allahım ikimiz için de güzel haberler almayı nasip etsin
Ecemsi Gmzydn bende bugün gittim ilk bebeğim düşük olmuştu birşey anlayamamıştım ama çok şükür bu saglıklıymış😍
gulsenn38 Gmzydn bende salı gününe randevu aldım 🥰 randevu sonrası bize de haber ver olur mu ❤️ Rabbim bebişlerimizi sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏
Abdulzade Gmzydn kaç haftalıksın canım? Benim doktorum 13ekim de gel dedi , o zamana kadar nasıl yerimde durucam bilmiyorum😩🥺
Gmzydn Ecemsi Allah sağlıkla kucağına almaya nasip etsin inşallah yarın bende güzel şeyler duyarım ❤️
sln23 Ecemsi yok hayır bilmiyorum daha dün giriş yaptım bende ama cevap verme kısmına tıklayınca aşağı da dolu obje çıkıyor ordan olabilir
Gmzydn Ecemsi canım ana sayfada üç çizgi var ona tıkladığında resim yükle yazıyo ona tıklıycaksın resimi yükleyip sonra mesajın içine ekliyceksin
Gmzydn Ecemsi evet canım ordan resim yüklemesi yapıyosun önce sonra başlık açtığım kısıma gelip resimi ekliyosun link şeklinde