Arsmngmz benimde detaylıda tek böbrekte 5mm genisleme görüldü 21 haftamdaydım.. suan 31.haftadayım öbür böbrektete genisleme oldu,suan biri 6 mm digeri 11 mm.yani sınırın üstüne cıktık..
Bikaç ayrı doktora göründüm farklı görüsler almak için hepsi erkek bebeklerde cok rastlanan birşey oldugunu ve bebek idrarını yaptıgı sürece sorun olmıycagını söyledi..
Cok yüksek ihtimalle dogduktan sonra çişini yaptıgında böbrek kendini toparlar dediler..
Hatta doktorum benim 27 mm olan hastam bile var, kafaya takıcagın birsey yok dedi.
Ben doktorlarıma güvenerek icimi rahatlatıp kötü düsünmemeye calısıyorum.