Elif_p Kızlar haftaya cumartesi 38+5 için gün aldık cok heyecanlıyım sizde durumlar ne hangi günler oldunuz bekleyenler duygular ne alemde biraz dertleşelim 😐😐
Bernasnli Elif_p bende 38+4 Cuma’ya gün aldım. Haftaya şu saatlerde dışarda olucak düşündükçe heyecanlanıyorum 💃
Yenibirannee Elif_p 38+3 de 2 ekimde dogum yapacagim bende. Artik rahatlamak istiyorum bebegimi kucagima almak istiyorum 🤩🤩🤩
Elif_p Sedanryrn biz seçtik 30 eylülle-4 ekim arası seçin dedi biz de cumartesiyi seçtik sancı vs çekmek istemedim bir de bebeğin başı dönmüş beklemez diye düşündük
Fmcsa 39+1 sezeryan doğumum olucak pazartesi günü nasip olursa Rabbim herkese sağlıkla yavrularımızı kucağımıza almayı nasip etsin 🤲😇💙
Elif_p Fmcsa aslında ben de 39+1 beklemek istedim ama bir yandan da cok tedirginim cünkü vajinada baskı hissediyorum aniden apar topar da gitmek istemedim tabi belli olmaz da bakalım 38+5 de karar kıldık kız mı erkek mi bebek
Fmcsa Elif_p erkek cnm. Benim 3. Sezeryanim olucak nasipse iki kızımda da 39+5 - 39 +3 doğum yapmıştım.
_brcu88_ Serpilfgh ben 35 te gittiğimde vermişti doktorum 29 u nasıl sence diye bende iyi demiştim 37 dün gittik netlestirdik 29 u sabah saatleri diye anestezi uzmaniyla falan görüştük ettik doğumu bekliyoruz artık hayırlısıyla