DuyguKays çok şükür bende iyiyim yavrumda sadece sarılık la uğraşıyoruz minik doğduğu için emmeyi bilmiyor biberonla sağıp anne süttü veriyorum yinede düşük doğum ağrırlıklı olduğundan sarılık birwz yordu bizi 36+1gelmek istedi minik kızım yarın 1 haftalık olucaz Allahın izni ile