Defne-ece28 ben 7. Haftada il kontrole gittiğimde kesenin alt tarafı da çok da büyük olmayan bir kanama alanı vardı fakat bende en ufak bir lekelenme bile olmamıştı tedbir amaçlı progeston kullandım 10 gün sonra tekrar kontrole gittim o Aln kapanmış yan tarafı da çok daha ufağı vardı onun içinde 2 hafta kadar kullanmamı sonrasında hiç kabama olmazsa bırakmamı istemişti. Çok şükür yerleşme kanaması dahil hiçbir kanama yaşamadım alanlar olmasına rağmen. Kendinizi çok yormamaya, yüksek yerlere uzanmamaya dikkat edin. Bol bol dinlenin ilk 3 ay. Ben bebeğimi öğrenmeden önce ev taşıdım yerleştim kocaman masa sandalyeler taşıdım kaldırdım indirdim yani yapılmaması gereken her şeyi yapmıştım Allah’a şükür hiçbir sorun olmadı sizinde içiniz ferah olsun 😊